Bilo da zapošljavate digital marketing menadžera ili hoćete da se zaposlite na tu poziciju, iskoristite ova pitanja za inspiraciju u kom pravcu bi test mogao da krene.
Kako sam uopšte došao do ovolikog broja pitanja?
U prvo vreme sam ulagao napore da bih uopšte došao u situaciju da radim testove, onda je došla faza kad sam često odgovarao na pitanja, zatim faza kad sam postavljao pitanja, potom ih više nisam ja postavljao već samo analizirao odgovore, i na kraju sam dobio ulogu da smišljam pitanja.
Pitanja, kao i na pravom testu nisu grupisana, nego u brzom ritmu “skaču” s teme na temu, baš kao što i na poslu ume da bude slučaj.
Ako te zanimaju moji odgovori na ovih 100 pitanja samo navedi email adresu – i pravac u inbox (ili #nedajbože promo folder).
Još jedna napomena: nema psiholoških pitanja (koja su česta na pravom testu), iz prostog razloga što sam se držao materije koju poznajem. Zapravo primenio sam samo jedan mali psihološki trik koji se na testovima koristi gotovo UVEK, a otkriću ga svima koji požele da pročitaju i moje odgovore.
- Smesti na odgovarajuća mesta u prodajnom levku: blogpost, vebinar, detaljna studija slučaja i infografika.
- Koji je prvi tag koji se setuje u Google Tag Manager-u?
- U proseku, da li je skuplji klik na LinkedIn-u ili na Facebook-u?
- Objasni kako dizajn vebsajta ima uticaja na uspeh Google Ads kampanje.
- Koji newsletter ne propuštaš?
- Razlika između ROI i ROAS?
- Nabroj 3 keyboard shortcut-a koje najčešće koristiš.
- Na kom nivou Google oglasa se određuje dnevna potrošnja – na nivou kampanje ili grupe oglasa?
- Opiši strukturu AB testa.
- Kako je GDPR uticao na email marketing?
- Navedi ‘match’ tipove ključnih reči u Google oglasima.
- Šta znači ‘native’ oglašavanje u digital marketingu?
- Koje su prednosti implementacije Google analitike kroz GTM?
- Navedi radnje koje prethode pisanju blogposta.
- Šta je utm tag?
- Koja je minimalna a koja preporučena veličina za Facebook custom audience?
- Koja je razlika digital marketing iskustva koje nudi agencija u odnosu na in-house poziciju.
- Nabroj SEO on-page aktivnosti.
- Opiši jedan korak u email marketing automatizaciji.
- Šta povezuje AdSense i Google Display Network?
- Koji alat predlažeš za ‘špijuniranje’ aktivnosti konkurencije vezano za internet oglašavanje?
- Opiši jednu link building tehniku.
- Opiši jednu primenu 301 redirekcije.
- Koji programski jezik koriste internet browser-i?
- Šta je Facebook lookalike audience?
- Čemu služe HTML tagovi ‘title’ i ‘meta description’?
- Kojim tagom fotografija na sajtu saopštava Googlebot-u šta je na njoj prikazano?
- Kako se setuje Facebook pixel kroz GTM?
- Koji digital marketing alat koristiš najčešće?
- Koji je osnovni okidač u Google Tag Manager-u?
- Šta je Private Influencer Network?
- Ko ti je omiljena ličnost iz sveta digitalnog marketinga? Zašto?
- Opiši jedan način upotrebe Facebook-a za lead generation.
- Koja od ovih Google Analytics opcija trajno briše podatke iz naloga: filter ili segment?
- Šta je inbound marketing?
- Objasni pojam Thank you stranice.
- Koje su prednosti WordPress-a u odnosu na HTML/CSS sajt?
- Koja je razlika između lead generation i ecommerce vebsajtova?
- Navedi 3 prednosti digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni?
- Opiši 3 aktivnosti analiziranja konkurencije prilikom kreiranja PPC kampanje.
- Navedi jedan digital marketing problem koji se rešava u saradnji sa timom izvan marketinga.
- Koliko oglasa najmanje bi trebalo da sadrži jedna grupa u AdWords-u?
- Koji ti je omiljeni digital marketing alat za pronalaženje ideja za ključne reči?
- U analitici, šta znači heatmap?
- U kom segmentu digital marketinga biste voleli da razvijete svoju karijeru?
- Koja je razlika između Google search console i Google webmaster tools?
- Koliki je okvirno, ukupan budžet kojim si upravljala/o tokom karijere?
- Opiši jednu upotrebu pivot tabele.
- Šta znači CPM?
- Koji kod vrati server ako tražena stranica ne postoji?
- Kako znamo da je AB test gotov?
- Na osnovu čega email marketing platforme znaju da li je korisnik otvorio mejl?
- Opiši jedan način za merenje uspeh kampanje za promociju offline eventa na Facebook-u.
- Kako se pretražuje Google ako te interesuju samo rezultati sa jednog domena?
- Šta znači RLSA?
- Navedi tipove youtube oglasa.
- Opiši jedan primer korišćenja Facebook-a za B2B kampanju.
- Šta znači non-interaction hit u Google analitici?
- Navedi 3 oblasti digital marketing-a koje te najviše zanimaju.
- Šta su negativne ključne reči?
- Izaberi bilo koji biznis vebsajt i daj 3 predloga za blogpost teme.
- Navedi 2 tehnike za povećanje saobraćaja na vebsajtu.
- Zbog kojeg profesionalnog dostignuća osećaš ponos?
- Opiši jedan svoj profesionalni promašaj.
- Navedi jedan primer kako direktni marketing može da doprinese svesti o brendu.
- Oceni svoje dizajnerske veštine (photo/video editing, illustrator)
- Navedi jednu chatbot platformu.
- Šta je WordPress plugin?
- Znaš li neku Google Ads ekstenziju?
- Opiši jednu black hat SEO tehniku.
- Navedi 3 KPI jedne email marketing kampanje.
- Gde biste u prodajnom levku smestili social media reklamiranje: razvoj svesti o brendu ili fazu prodaje?
- Šta je atribucija u digitalnom marketingu?
- Kako se utvrđuje koliko jedan sajt ima stranica?
- Da li poseduješ neki marketing sertifikat?
- Za koje sve oblasti digitalnog marketinga je važan copywriting?
- Koliko karaktera može da stane u tvit?
- Koja je sličnost Google-a i Facebook-a?
- Ko je osnovao Apple?.
- Koji digital marketing blog čitaš?
- Napiši u par rečenica primer link buliding outreach poruke.
- Koji fajl format fotografije preporučuje Instagram kada aploudujete custom thumbnail video oglasa?
- Šta znači SERP?
- Nabroj 3 apdejta Google-ovog algoritma.
- Šta je frequency cap?
- Za šta služi re-captcha?
- Koristiš li neki SaaS u svom poslu?
- Koju tehniku najčešće koristiš da analiziraš konkurenciju?
- Koja je razika u personalizaciji display i email marketinga?
- Kako verifikacija Google My Business naloga utiče na lokalni SEO?
- Šta znači CRO?
- Koji su mogući razlozi za visoku stopu ‘napuštanja korpe’ (cart abandonment)?
- Postoji li mogućnost da se okvirno utvrdi koliko troši naš najveći konkurent na internet oglašavanje?
- Kako se računa CTR?
- Šta znači ‘Impression’ kod Google oglašavanja?
- Šta je bounce rate?
- Šta nam govori source/medium izveštaj u Google analitici?
- Navedi jedan primer youtube kampanje koji ti se dopao ili 3 koja nisu.
- Opiši proceduru kojom projektuješ marketing budžet.
- Koristiš li neki marketing framework? Objasni.
Jel’ tako da nije bilo teško?
Ako te zanimaju moji odgovori, upiši mejl i pravac – inbox:
A ako te zanimaju konkretna pitanja koja postavljaju digital marketing savetniku/agenciji pre angažovanja – ovo su moja iskustva.