Facebook
Advertising
Most od kupca ka Vama počinje tamo gde odgovara kupcu…

...a ne tamo gde odgovara Vama!
Kad pogledam Facebook oglase domaćih brendova dođe mi da plačem.
Zato ih ni ne gledam.
Siguran sam da je i sa drugim ljudima isti slučaj (ne mislim na plakanje, već na negledanje oglasa).
To je šteta, jer Facebook oglas je najbolje mesto da započnete gradnju mosta od potencijalnog kupca ka sebi.
Most o kom govorim je zapravo put koji svaki dokoni Pera Perić na internetu treba da pređe pre nego što se na Vašem sajtu dogodi željeni ishod.
Ponekad je taj most široki autoput preko svetski poznate reke, a ponekad uski viseći mostić za pešake iznad nekog ambisa na obroncima Himalaja, od kojeg Vam se oduzmu noge, i za koji Vam kažu “sve je u redu, samo nemojte gledati dole”.
U oba slučaja Vaša strana priče NIJE najbitnija – jer dolazak do Vas, Vašeg brenda i Vašeg proizvoda ili usluge ne započinje tu gde ste Vi sada nego na mestu gde se nalazi Vaš potencijalni kupac.
A gde je to?
Na beskrajnom Facebook fidu objava svojih prijatelja: sa odmora, sa decom, sa ljubimcem, sa društvom… sve u svemu zabole ga ona stvar za Vaš predizajnirani vizual koji na predefinisanoj paleti boja odražava Vaš “tone-of-voice”.
(napomena: namerno sam koristio isfolirani marketing sleng!)
Suština je da Vaš kupac, baš kao i Vi, ne daje pet para na Facebook reklame – kada to shvatite možete da smatrate da ste položili prijemni za oglašavanje na ovoj platformi 🙂
U nastavku pogledajte video KAKO DA NAUČITE FACEBOOK BROJKE DA GOVORE, u kom objašnjavam kako treba koncipirati facebook kampanju da daje rezultate.
P.S.
Izveštaj koji predstavljam u videu mi je obezbedio mesto na govornici najvažnijeg evropskog samita onlajn oglašivača (ako ste čuli za Vargu – e on je jedini koji je govorio iz regiona, ja sam drugi #zbogomskromnosti).
Kontakt
Javite se da korišćenjem Facebook oglasa zajedno ostvarimo seriju dobrih rezultata.