Google
Advertising

Ima li Vas na vrhu Google pretrage?

Kada neko nešto ukuca na Google pretrazi...

…Ona ili on zapravo postave pitanje – bez obzira što često nema upitnika na kraju.

Npr

“nutricionista cena”, ili

“Najbolji poklon za godišnjicu”, ili

“Pizzeria Atos telefon”

Svaki od ovih upita očekuje odgovor od Gugla.

Bilo da se osoba samo informiše, želi nešto da kupi ili prosto hoće broj telefona da naruči svoju omiljenu margaritu – Vi imate mogućnost da “podignete dva prstića” i ponudite svoj odgovor, a Google kao prava štreberska kompanija Vam omogućava da to učinite iz prve klupe (tj prvog reda u pretrazi, ili drugog, trećeg itd).

I nije cena to što odlučuje ko će na vrh Google pretrage, kroz plaćeni oglas, već kvalitet oglasa.

Evo uprošćene logike: onaj čiji oglas nudi najbolje iskustvo korisnicima Gugla, biće nagrađen najpovoljnijom cenom klika.

Pisao sam o tome na Linkedin-u davne 2015. (doduše tekstovi su na Engleskom jeziku), ali način na koji Google određuje cenu klika i uopšte kako funkcioniše aukcija za oglas me i dalje fasciniraju.

Takođe, prilike koje brendovi propuštaju NE koristeći Google oglase su ogromne, i bolje bi Vam bilo da tu lekciju naučite na tuđim greškama.

Kontakt

Javite se da zajedno pretvorimo Vaš onlajn nastup u seriju dobrih rezultata.