Lead
Generation

Proverite što nas direktori prodaja vode na ručkove u vreme bonusa.

"Prodaja marketingu ne veruje ni darove kad nosi!"

Neću da Vas lažem: nemam previše poštovanja prema marketing stručnjacima na našem tržištu. Obično je tu puno skrivanja iza “kreativno-vizualnog” a malo rezultata.

Mnogo druženja sa klijentom a malo sučeljenih mišljenja, iz kojih se rodi nešto dobro.

Mnogo tumačenja a malo podataka.

Mi u agenciji eLastic ne radimo na taj način.

Naravno da svim stranama koje sarađuju treba da bude ugodno, ali kad se ugodnost i podaci nađu na dve različite strane mi stanemo uz podatke. Ponekad ume da bude čipavo, ali na duge staze prodaja mora da bude zadovoljna i zadovoljena. Najlakši način da zaradite prvi milion je da pomognete nekom da zaradi 10. U marketingu je jasno kao dan šta to znači.

Zato naš fokus u LEAD GENERATION kampanjama i jeste uvek i samo na realizaciji, makar to ponekad značilo da smo veći papa od direktora prodaje.

Evo kako ume da izgleda naš učinak kada ga nacrta Google Analytics:

GA goals report

* klijent iz sektora prodaje finansijskih usluga

Kontakt

Javite se da napunimo pajplajn kvalitetnim lidovima i tako pomognemo Vašem prodajnom timu da napravi seriju dobrih rezultata.