Lead
Generation
Proverite što nas direktori prodaja vode na ručkove u vreme bonusa.
"Prodaja marketingu ne veruje ni darove kad nosi!"
Neću da Vas lažem: nemam previše poštovanja prema marketing stručnjacima na našem tržištu. Obično je tu puno skrivanja iza “kreativno-vizualnog” a malo rezultata.
Mnogo druženja sa klijentom a malo sučeljenih mišljenja, iz kojih se rodi nešto dobro.
Mnogo tumačenja a malo podataka.
Mi u agenciji eLastic ne radimo na taj način.
Naravno da svim stranama koje sarađuju treba da bude ugodno, ali kad se ugodnost i podaci nađu na dve različite strane mi stanemo uz podatke. Ponekad ume da bude čipavo, ali na duge staze prodaja mora da bude zadovoljna i zadovoljena. Najlakši način da zaradite prvi milion je da pomognete nekom da zaradi 10. U marketingu je jasno kao dan šta to znači.
Zato naš fokus u LEAD GENERATION kampanjama i jeste uvek i samo na realizaciji, makar to ponekad značilo da smo veći papa od direktora prodaje.
Evo kako ume da izgleda naš učinak kada ga nacrta Google Analytics:
* klijent iz sektora prodaje finansijskih usluga
Kontakt
Javite se da napunimo pajplajn kvalitetnim lidovima i tako pomognemo Vašem prodajnom timu da napravi seriju dobrih rezultata.