fist, hand, interesting things

Smrt dropshippingu sloboda zaposlenju

Stig’o mi jutros mejl:
“Dragi Uroše,

…Svaka čast, ako ti zaista uspeš da prodaš, po ceni po kojoj nudiš, to što nudiš. Meni je jasno da je digitani marketing polje u kome sve više ljudi misli da može da zaradi, ali ti koji su spremni da tek tako bacaju novac, o marketingu ne znaju ama baš ništa. A digitalni marketing je samo jedan od marketinških alata, tako da im se baš i ne smeši svetla budućnost.

Svako dobro,
XXX”

Priznajem, odlično zapažanje jer me inspirisalo na odgovor koji i tebi može biti koristan:

Hej XXX,

Hvala za fidbek – iako nije 100% afirmativan veoma mi je dragocen jer si me inspirisala na razmisim na ovu temu:

Mislim da je hype koji si navela, dakle ta priča da od “digitalnog marketinga može da se zaradi” – u suštini vrlo loš, da ne kažem poguban.

A zašto?

Zato što uspeh digital marketing napora ponajviše zavisi od toga ima li tržište potencijal za to što se prodaje ili nema. Drugim rečima postoji li tzv PRODUCT-MARKET FIT.

To je taboo broj jedan koji ti nijedan „marketer“ neće priznati!

Pogotovu kad uzmemo u obzir budžetiće kojima početnici barataju (to je taboo broj2).

Zato je moj savet svakom početniku da se zaposli na digital marketing poziciji u nekom sistemu koji već ima kakav takav product-market fit tj. negde gde je digitalni marketing, kao što kažeš, samo jedan od alata, a nikako osnova i “način da se zaradi”.

Ako u tom kontekstu pogledamo moju ponudu kao proizvod koji se nudi – tržište je veoma suženo jer ja na in-house radionicama poducavam o konkretnom setu aktivnosti koje imaju za cilj da unovče već postojeće onlajn prisustvo, a ne pričam bajke o dropshippingu ili o reklamiranju pekare na fejsu. 

A itekako sam svestan da takve priče značajno proširuju krug interesenata za digitalni marketing.

Nekoliko kolega kojima sam bio mentor tokom pružanja konsultantskih usluga korporacijama gde su radili, danas su na jako dobro plaćenim digital marketing pozicijama, i to je još jedan razlog zbog kojeg verujem da mogu da pomognem. Upravo ti ljudi su među najvernijim čitaocima mojih mejlova i to me zaista čini ponosnim.

S poštovanjem,
Uroš

Podelite ovaj post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email